آوارستان
آوارستان

آوارستان

عصر یوزپلنگ خانگی

کتاب "عصر یوزپلنگ خانگی" را میتوانید از اینجا دانلود کنید. فرزندی که آواره ترین شعرهای مرا بر دوش میبرد. دفتری که بدست نشر نصیرا سپرده بودم برای چاپ، ولی پس از سانسورهای بیرحمانه ارشاد، ترجیح دادم بصورت الکترونیکی آن را چاپ کنم. اما اینبار نه به شیوه معمول! نخواستم سایتی یا نشر الکترونیکی بخواهد کتابم را در بیاورد، بلکه "عزیزم" را رها کردم در جهان انفورماتیک! بی آنکه بروم دنبال کسی و بخواهم که شعرم را عرضه کند. خودم شدم شاعر و ناشر و صفحه آرا و ویراستار و پخش کننده. حالا در تلگرام و فیسبوک و وبلاگ و... و... دست به دست میدهم به دوستانم، تا این دست به دست چرخیدنها به کجا برسد... پس بازنشر این کتاب، در هر سایت و وبلاگی بلامانع است، حتی بدون مجوز مولف. گرچه بعید میدانم سایتهایی که مهرشان پشت کتابها خشک نشود، انقدر سخاوتمند باشند در ادبیات ایران!!!!

از طریق لینک زیر میتوانید کتاب را دانلود کنید:


 عصر یوزپلنگ خانگی


در صورت پسندیدن کتاب،  لطفا آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد